Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Křížení silnice I/42 a stezky podél Svitavy
Dušek, Martin ; Novák, Martin (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je problémová část cyklostezky kolem řeky Svitavy křížící ulici Hladíková. V tomto místě cyklostezky chybí bezpečný přechod pro chodce / cyklisty / bruslaře, tento je pak řešen přebíháním přes frekventovanou čtyřproudovou silnici I/42. V bakalářské práci je cyklostezka projektována na západní straně řeky Svitavy pod silničním mostem, aby se úplně vyloučila nutnost kontaktu cyklistů se silnicí I/42 a zajistil se co nejrychlejší a nejbezpečnější průjezd cyklistů i vozidel. V projektu byl kladen důraz na stabilitu konstrukce v prudkém svahu, odolnost konstrukce proti vodě a efektivní poměr podélných sklonů a délky trasy pro bezpečný současný pohyb cyklistů i chodců.
Dům krátké cesty v Brně
Kejdová, Veronika ; Zadražilová, Miroslava (oponent) ; Menšíková, Naděžda (vedoucí práce)
Lokalita se nachází v Brně, na okraji městské části Brno – střed. Území je vymezeno ze severu ulicí Zderadovou, v západní části se nachází ulice Masná, z jižní strany území uzavírá ulice Hladíkova a z východu nábřeží řeky Svitavy. Stavba nabývá sedm nadzemních podlaží (obchody a služby, administrativa, bydlení) a dvě podzemní podlaží (podzemní garáže). Řešení návrhu se odvíjí od prolnutí většího množství různých funkcí na relativně malé zastavěné ploše, což představuje značný počet pracovních příležitostí a zkrácení docházkových vzdáleností do práce. Vzniká proto kompaktní objekt, který je rozdělen dvěma pravoúhlými přímkami, vytvářející kříž, na čtyři menší hmoty, které jsou propojeny v úrovni 1.NP a 2.NP pasáží. Rozdělení hmoty přímkami navazuje na významné pěší trasy a dochází tak ke zlepšení průchodnosti územím. Dále jsou jednotlivé hmoty perforovány čtvercovými průřezy o rozměru cca 6,5 x 6,5 x X m, a to jak v horizontálním směru vždy v celé hloubce daného kvádru, vznikají tak plochy pro kryté terasy, tak ve směru vertikálním – v tomto případě je perforace ukončena v různých podlažích dle potřeby, vznikají tak menší átria. Jednotlivé bloky jsou v úrovni 4.NP propojeny pěšími lávkami. V úrovni 5.NP vzniká díky perforaci hmoty v centrální části střešní terasa vytvářející poloveřejný prostor sloužící k relaxaci a odpočinku.
Křížení silnice I/42 a stezky podél Svitavy
Dušek, Martin ; Novák, Martin (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je problémová část cyklostezky kolem řeky Svitavy křížící ulici Hladíková. V tomto místě cyklostezky chybí bezpečný přechod pro chodce / cyklisty / bruslaře, tento je pak řešen přebíháním přes frekventovanou čtyřproudovou silnici I/42. V bakalářské práci je cyklostezka projektována na západní straně řeky Svitavy pod silničním mostem, aby se úplně vyloučila nutnost kontaktu cyklistů se silnicí I/42 a zajistil se co nejrychlejší a nejbezpečnější průjezd cyklistů i vozidel. V projektu byl kladen důraz na stabilitu konstrukce v prudkém svahu, odolnost konstrukce proti vodě a efektivní poměr podélných sklonů a délky trasy pro bezpečný současný pohyb cyklistů i chodců.
Dům krátké cesty v Brně
Kejdová, Veronika ; Zadražilová, Miroslava (oponent) ; Menšíková, Naděžda (vedoucí práce)
Lokalita se nachází v Brně, na okraji městské části Brno – střed. Území je vymezeno ze severu ulicí Zderadovou, v západní části se nachází ulice Masná, z jižní strany území uzavírá ulice Hladíkova a z východu nábřeží řeky Svitavy. Stavba nabývá sedm nadzemních podlaží (obchody a služby, administrativa, bydlení) a dvě podzemní podlaží (podzemní garáže). Řešení návrhu se odvíjí od prolnutí většího množství různých funkcí na relativně malé zastavěné ploše, což představuje značný počet pracovních příležitostí a zkrácení docházkových vzdáleností do práce. Vzniká proto kompaktní objekt, který je rozdělen dvěma pravoúhlými přímkami, vytvářející kříž, na čtyři menší hmoty, které jsou propojeny v úrovni 1.NP a 2.NP pasáží. Rozdělení hmoty přímkami navazuje na významné pěší trasy a dochází tak ke zlepšení průchodnosti územím. Dále jsou jednotlivé hmoty perforovány čtvercovými průřezy o rozměru cca 6,5 x 6,5 x X m, a to jak v horizontálním směru vždy v celé hloubce daného kvádru, vznikají tak plochy pro kryté terasy, tak ve směru vertikálním – v tomto případě je perforace ukončena v různých podlažích dle potřeby, vznikají tak menší átria. Jednotlivé bloky jsou v úrovni 4.NP propojeny pěšími lávkami. V úrovni 5.NP vzniká díky perforaci hmoty v centrální části střešní terasa vytvářející poloveřejný prostor sloužící k relaxaci a odpočinku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.